Alla inlägg under februari 2012

Av AnnCharlott - 19 februari 2012 17:15

Avsaknad & tystnad är inte synonymt med att inget blir gjort, tvärtom !


Jag har precis gjort klart en beställning med 50 st inbjudningskort till ett bröllop ( bild kommer senare ) & en virkad fäg glad filt är på gång.

Funderar vidare på mitt ev företag & ja - huvudet fullt av ideer.


Nu dock en avkopplande vecka i fjällen med familjen ☃.


   


Kram & på återhörande ♡  

Av AnnCharlott - 8 februari 2012 22:19

Hej ( eller god kväll)


Det är mycket handmade på gång just nu, en beställning på 50 st bröllopsinbjudningar, alla <3 dag kort, ett större virkprojekt & mat planering / lagning inför skidresa.


Samtidigt borde jag prioritera upp mina motionsvanor som har varit i stort sett obefintliga på denna sidan nyåret... men jag är absolut motionsinspirerad så i morgon ska M & jag ut på morgon pw ;-)


Läste något klokt - When there in peace inside the people

                                                     

                              there will be peace in the world.


Här kommer en bild på kvällens fika - kram!

 



Presentation

HAPPINESS
IS NOT A
DESTINATION
IT IS A
WAY
OF LIFE

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Recept

Träning!

  Jag ska vara med i tjejemilen 2012!:)

Träning


Ovido - Quiz & Flashcards