Alla inlägg under september 2012

Av AnnCharlott - 13 september 2012 20:56

Senaste dagarna i bilder

 

     

 

Kreativitetens låga slår till för fullt i bland & då gäller det att hänga på   .

Av AnnCharlott - 13 september 2012 20:30

I fredags var familjen O & C här på "fredagsmys".

 

Till förrätt serverade vi  nachochips med salami & riven ost, krustader med brie & fikonmarmelad & öl / husets bubbel.

 

Till huvudrätt serverade vi grillad kyckling & fläskfile marinerad i husets marinad, " Maddes" potatissallad, sweetchlisås & en blåmögelost (Marcus tips) & ett hembakat bröd.

 

Till dessert hade jag gjort en kladdkaka & till den serverade vi en fruktsallad gjord på bla mango, björnbär & ananas marinerad i sockerlag & rom.

 

 

 

Tack för en trevlig kväll & speciellt tack till O & J, alltid trevligt när ni väljer att vara tillsammans med oss.

Av AnnCharlott - 6 september 2012 23:39

Hej & God kväll

 

Nu håller jag på med saker som jag tycker är roligt - förbereder & planerar för middagsgäster i morgon. 

Familjerna C & O kommer på besök & kanske blir vi 11 personer.

Det finns så mycket spännande att laga så det är svårt att bestämma sig men vi har enats ( maken, lilla m & jag ) om att det får bli "höstgrillning".

 

Efter nattjobb & ett par timmars sömn lunchade jag med kompis M på ett av stadens hotell & det serverades god lax med en härlig sås.

Några små ärenden på stan, bla komplettering av mateus skålar & ett besök i blomsteraffären & sen var jag på väg hem i gen.

Lilla m har köpt sig en ny cykel & premiärcyklat den, ett av favoritprogrammen, halv 8 hos mig & lite småstädning & nu är det dax för sängen.

Återkommer i morgon med bilder & recept ...

 

God natt   

 

Presentation

HAPPINESS
IS NOT A
DESTINATION
IT IS A
WAY
OF LIFE

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Recept

Träning!

  Jag ska vara med i tjejemilen 2012!:)

Träning


Ovido - Quiz & Flashcards