Alla inlägg under september 2013

Av AnnCharlott - 28 september 2013 14:20

Det kan man verkligen säga.
Planen i går var löpträning, brödbak & träff i tjejklubben.
Men det blev akutinläggning på sjukhuset med J i stället.

Håller tummarna för att antibiotikabehandling gör sitt & att J bättrar på sig så han kan få åka hem i morgon.

Av AnnCharlott - 27 september 2013 09:18

Idag är en sådan dag - ja en sådan dag då jag känner så mycket tacksamhet.
Hemkommen från jobbet, just nerkrupen i sängen med mitt härliga duntäcke, genom glipande mellan fönsterkarmen & persiennen skymtar jag en blå himmel & sol & vet att termometern visar på endast 1 grad.
Välkommen höst!


Ha en härlig fredag & god natt

Av AnnCharlott - 25 september 2013 00:42

Ja det kan man vara på olika sätt.
Just nu väntar jag på att det ska bli höst på riktigt, gillar ju verkligen hösten med den höga klara luften, de lätt frusna kinderna & att få elda i kaminen.
I kväll var M & jag på fotboll & fick se lilla m's lag vinna över Karlshamn med 3-0. Det var näst sista matchen för säsongen men det var premiär för både mössa,vantar & halsduk :-)
Vi har även en del andra förändringar på gång i vårt liv men det återkommer jag till senare.
Här kommer en bild från gårdagens "frukost" i solstolen i trädgården

Presentation

HAPPINESS
IS NOT A
DESTINATION
IT IS A
WAY
OF LIFE

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Recept

Träning!

  Jag ska vara med i tjejemilen 2012!:)

Träning


Ovido - Quiz & Flashcards