Alla inlägg den 16 november 2013

Av AnnCharlott - 16 november 2013 07:51

God morgon
I dag är det lördag här i Bergen, ja det är väl lördag på alla andra ställe också ...
Det är första lediga dagen sedan jag kom hit i söndags & jag trodde att jag skulle ha sovmorgon i dag :-)
Klockan 06.35 vaknade jag & kunde inte somna om så antagligen finns inte det behovet.
Gårkvällen blev inte riktigt som planerat eller egentligen inte alls som planerat.
"Teamet" hade planerat för en gemensam kväll med god mat & ett glas vin men det slutade för min del med sushi & Sverige - Portugalmatchen i fotboll på hotellrummet.
På eftermiddagen i går blev det ett våldsamt regnväder som gjorde att det blev stora störningar i trafiken, all taxitrafik ställdes in i några timmar & det var STORA mängder vatten på marken => begränsad framkomlighet.

Nu ser jag fram mot hotellfrukosten & sen ska jag köpa mig ett par gummistövlar & se om julen -13 visar sig något i byn.

Här kommer bild på gårdagens mat

Kram då länge //Pia

Presentation

HAPPINESS
IS NOT A
DESTINATION
IT IS A
WAY
OF LIFE

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Recept

Träning!

  Jag ska vara med i tjejemilen 2012!:)

Träning


Ovido - Quiz & Flashcards